חוב מזונות בהוצאה לפועל

חוב מזונות בהוצאה לפועל יוצר בעיה חמורה מאוד לזוכה בתביעה. אחת הדרכים היעילות היא לגבות את החוב היא באמצעות הגשת תביעה נגד החייב. ניתן למצוא מספר סוגי מזונות אותם ניתן לתבוע. מומלץ להיעזר בעורך דין מנוסה בטיפול בנושא. עורכת דין ענבל שטרן טל עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב ערך.

חוב מזונות בהוצאה לפועל – להורה שפסק דין ניתן לטובתו

חוב מזונות בהוצאה לפועל יוצר בעיות דחופות להורה זוכה בתביעה אשר תלוי בכספים אלו למחייתו. בסיטואציה זאת הוא רשאי לפתוח תיק מזונות בהוצאה לפועל לגביית החוב הקיים. ניתן להגיש תביעה על החוב עצמו על ההצמדות שלא שולמו, כמו גם על רכיבים אחרים. ניתן למצוא מספר סוגי מזונות. שוטפים חודשיים כפי שנקבעו בפסק הדין, חובות עבר שלא שולמו, הוצאות מדור כמו חיובים בגין הוצאות מגורים והוצאות חריגות שנכללו בפסק הדין וכן הפרשי ביטוח לאומי. כלומר: זוכה המקבלת סכום חלקי מהביטוח הלאומי זכאית לקבל הפרשי תשלומים באמצעות ההוצאה לפועל. עם זאת, יש לציין כי לא ניתן לנקוט בהליכים נגד ההוצאה לפועל במקביל להגשת תביעה מהביטוח הלאומי. ניתן להגיש תביעה במסלול מקוצר או במסלול מזונות. קיימים הבדלים בשני המסלולים וניתן לקבל ייעוץ לגביהם מעורך דין.

פתיחת תיק

צריך לציין, כי מסלול מקוצר יכול להיעשות עצמאית על ידי הזוכה במקרים אלו יטופל התיק על ידי פקיד ההוצאה לפועל. לעומת זאת המסלול הרגיל מגובה בשירות עורך דין המגדילים את הסיכוי לזכות בתביעה. כך גם עשוי להתקצר משך הטיפול. עורך הדין יכול לבצע סדרת פעולות כנגד החייב. כך, למשל, לבקש מבית המשפט להורות על עיכוב יציאה מהארץ ועוד. כך שהלחץ עליו יתרום לזירוז התשלומים.  

שירות מעורכי דין בעלי תוצאות מוכחות

עורכת דין ענבל שטרן טל עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ, שיחות בגובה העיניים ואמפטיה, שקיפות, ניהול מו"מ, ליווי ככל הנדרש ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך שנים. היא תשמח לשרת אחרים.

ענבל שטרן טל

משרד לעריכת דין

עורכת דין משנת 2012, בעלת ניסיון עשיר בייצוג נושים וחייבים בחדלות פרעון. 

מכירה היטב את נבכי ההליך ודרישות המדינה. 

מטפלת בגביית דמי מזונות עבור נשים, הסרת עיקולים והגבלות, ביצוע הסדרי חוב, ייצוג בבתי המשפט ולשכות ההוצאה לפועל.

נסיון עתיר בדיני חדלות פרעון, ייצוג חייבים ונושים על כל סוגיהם.

עורכת הדין ענבל שטרן טל מאמינה בשקיפות מלאה מול הלקוח, שיתופו המלא בתהליך, זמינות, שיח בגובה העיניים מתוך הקשבה כנה, רגישות מיוחדת וטיפול מקצועי אינטנסיבי – עד הפטר או סיום ההליך המשפטי.

צרו קשר
× לחצו לייעוץ מקצועי
דילוג לתוכן