עורך דין מזונות מייצג לקוחות אשר נמצאים, בין היתר, בהליך גירושין. פסיקת בתי דין הנוגעים לבני זוג יהודים הנפרדים אלו מאלו קובעת, לרוב, קבלת מזונות מהבעל לאישה.  מדובר על סכומים המאפשרים לה מחיה בתנאים אליהם היא הורגלה במשך כל תקופת נישואיהם וחייהם המשותפים. המזונות ניתנים עד הגירושין או כשניתן פסק דין לגירושין שאינם מקוימים או מקוימים חלקית. עורכת דין ענבל שטרן טל עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע חשוב.

עורך דין למזונות ענבל שטרן טל

עורך דין מזונות ייצג את האישה בתיק המורכב וינסה להשיג עבורה את סכומי המזונות להם היא ראויה. יותר מכך, אם יש לה ילדים אזי גם דמי מזונות עבורם. הסכומים עבורה נקבעים על פי עושרו של הבעל והכנסותיו השוטפות, צורכי האישה, הכנסותיה השונות אם קיימות. האישה איננה חייבת לצאת לעבודה והבעל אינו יכול להכריחה לכך.  אם היא מיוזמתה עושה כן הוא יכול לדרוש הפסקת תשלום המזונות. קיימים מקרים בהם בית המשפט יכול לשלול ממנה קבלת מזונות. כך במקרים מסוימים בהם היא השתכרה היטב, אם התברר כי בגדה בבעלה, אם הכשילה את בעלה באופן מכוון וגרמה לו לעבור על כללי הדת, עקב אי קיום יחסי אישות, עזיבת הבית המשותף ללא סיבה מוצדקת ועוד. צריך לציין ,כי בכל מקרה כזה יש להביא ראיות נחרצות לבית המשפט.

בירור תיקי מזונות

בירור תיקים אלו נעשה בבית הדין לענייני משפחה או בית הדין הרבני. קיימים יתרונות וחסרונות בכל אחד מהם ועורך הדין יכול לספק ייעוץ לגביהם לכל מתלבטת. בכל מקרה, יש להגיש תביעה בתום לב ותוך כדי הצגת מצגי אמת. צריך לציין עוד כי עורך הדין יכול לסייע גם בנושאי הקטנת או הגדלת דמי מזונות שנפסקו בעבר.

משרד עו"ד לענייני מזונות

עורכת דין ענבל שטרן טל עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ, שיחות בגובה העיניים, שקיפות רבה, ניהול מו"מ, ליווי ככל הנדרש ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך שנים. היא תשמח לשרת אחרים.

עורך דין מזונות מומחה ועם ניסיון רב - ענבל שטרן טל

עורך דין לענייני מזונות

עורך דין לענייני מזונות מטפל בלקוחות המצויים בהליכי גירושין, כאלו שהתגרשו ונפסקו להם דמי מזונות שלא משולמים ובמקרים אחרים. הטיפולים נעשים בדרכים שונות, ובמקרים רבים, מול ההוצאה לפועל. הם חשובים מאוד מאחר ומדובר, לרוב, על סכומים שנועדו למחיה. טיפול זריז ויעיל יסייע מאוד ללקוח המצוי במצוקה כספית. עורכת דין ענבל שטרן טל עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

ייצוג וליווי ע"י עורך דין לענייני מזונות

עורך דין לענייני מזונות ילווה את הלקוח ככל הנדרש וטיפוליו נעשים במספר דרכים. הדרך היעילה והמשתלמת ביותר היא באמצעות משא ומתן בין שני הצדדים לקבלת הסכמות. במקרים בהם הדבר אינו מסתייע אזי תוגש תביעה לבית הדין המטפל בנושא. הרצון הוא להשיג עבור האישה את סכומי המזונות המגיעים לה. הסכומים נקבעים על פי מספר קריטריונים. כך, עושרו של הבעל והכנסותיו, צורכי האישה, הכנסותיה הקיימות ועוד. היא אינה חייבת לצאת לעבודה ורשאית לקבל את המזונות גם אם היא בטלה מעבודה. הבעל מצידו אינו חייב להכריחה לצאת לעבודה אלא במקרים ספציפיים כפי שקבע המחוקק. קיימים מקרים בהם ניתן לשלול את זכאותה למזונות אבל בכולם צריך להביא הוכחות תומכות לבית המשפט. תיקים נפוצים אחרים הינם כאשר החייב על פי פסק דין אינו מקיים את חובתו ועדיין לא משלם לאישה דמי מזונות או שמשלם אותם חלקית.

פתיחת תיק מזונות

פתיחת תיק נעשה לאחר שעורך הדין הבין היטב את הבעיות הקיימות. ניתן להגיש תביעה בבית המשפט לענייני משפחה או בבית הדין הרבני. לכל בית דין יש יתרונות וחסרונות וההחלטה מתקבלת בעצה אחת עם הלקוחה. יש להגיש את המסמכים בתום לב ולהציג נתוני אמת. כי אחרת יכול בית המשפט שלא לדון בתביעה או להפסיק לטפל בה.

משרד עורך דין הבקיא בענייני מזונות

עורכת דין ענבל שטרן טל עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ, שקיפות רבה, שיחות בגובה העיניים, ניהול מו"מ, ליווי צמוד ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך שנים. היא תשמח לשרת אחרים.

× לחצו לייעוץ מקצועי
דילוג לתוכן