תביעת חוב חדלות פירעון מוגשת בנסיבות שונות וכאשר לא משולמים חובות שנפסקו לטובת הזוכה. הבקשה יכולה להיות מוגשת על ידי החייב או הנושה. בית הדין נוטה לסייע לחייב אשר אינו יכול לשלם חובו בגלל בעיות כלכליות, בריאותיות, נפשיות ואחרות. פסק דין יינתן רק לאחר בחינת הבקשה תוך כדי אימות המצב. עורכת דין ענבל שטרן טל עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רלוונטי.

תביעת חוב בהליך חדלות פירעון

תביעת חוב חדלות פירעון מוגשת כאשר כבר קיים פסק דין והסדר שאומץ על ידי שני הצדדים, ועדיין, החייב מתקשה לשלם חובו. המצב החדש יכול לנבוע מהחמרת הקשיים הכלכליים, ממצב בריאות קשה ועוד. הבקשה חייבת להיות מנוסחת בצורה נכונה וחייבת להיות מגובה במסמכים המוכיחים כי היא הוגשה בתום לב. המסמכים מתעדים איפה, את ההכנסות הכספיות הכוללות ביחס להוצאות השוטפות למחיה. במידה וקיימים מסמכים רפואיים המעידים על המגבלות החמורות של המגיש הם יסייעו לקבלת החלטה חיובית מבית המשפט. לאחר ההגשה יתמנה  מטעמו צוות לבדיקת הסיטואציה ועל סמך הממצאים המוגשים בדו"ח ייקבע פסק הדין. במקרים רבים, ייקבע הסדר חדש לתשלום החוב אשר ייקח בחשבון את היכולות לפירעון תשלומים חודשיים והותרת די כסף למחיה שוטפת. כל הסדר אחר נידון מראש לכישלון. בעל החוב, מצידו, ייאלץ לוותר על חלק מחובו בתמורה לקבלת הכספים האחרים.

הפטר חובות

 המטרה הסופית בהסדר חדש היא, כמובן, קבלת הפטר חובות מבית המשפט לאחר סיום תשלום החוב שנפרש לאורך שנים. החייב לתכנן היטב את ההתנהלות הכספית בתקופה  הנ"ל ולא לפגוע בהסדר התשלומים. סיום התהליך בצורה מוצלחת יאפשר לו לחזור לאורח חיים מסודר נטול דאגות אלו.

הגשת תביעת חוב חדלות פירעון

עורך דין חדלות פירעון ענבל שטרן טל עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ, שיחות בגובה העיניים, שקיפות ומסירות רבה, ניהול מו"מ, ליווי ככל הנדרש ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך שנים. היא תשמח להעמיד יכולותיה וכישוריה לטובת אחרים.

× לחצו לייעוץ מקצועי
דילוג לתוכן