עורך דין לחדלות פירעון בחיפה

עורך דין לחדלות פירעון בחיפה מייצג לקוחות אשר קבלו פסק דין שהועבר להוצאה לפועל ועדיין אינם יכולים להחזיר חובם. הסיבות לכך הן בעיקר עקב מצבם הכלכלי, הבריאותי ו/או הנפשי הקשים. הסיטואציה הזאת מעיקה כי היא עלולה לסבך אותם הלאה. משום כך, הם נזקקים לעורך דין היכול להגיש עבורם בקשה לבית המשפט לחדלות פירעון. עורכת דין ענבל שטרן טל עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב חשיבות.

משרד עורך דין לחדלות פירעון בחיפה לבדיקה מקיפה

עורך דין לחדלות פירעון בחיפה מקבל את התיק ובוחן אותו ואת מצבו של החייב. במידה ומתברר לו כי הוא, אכן, מתקשה לשלם חובותיו הוא יגיש בקשה לחדלות פירעון. אליה  הוא חייב לצרף מסמכים מנומקים המעידים על מצבו הכלכלי המורכב וכן הלאה. אלו נימוקים כבדי משקל שבית המשפט, לרוב, מתחשב בהם. קיימים מקרים בהם דווקא בעל החוב מבקש את הבקשה על מנת שהחייב ישלם לו את חובו. בשני המקרים מעוניין בית המשפט לבדוק את מצבו האמיתי של החייב ולכן, ימנה צוות לכך. ממצאי הבדיקה יובאו לידיעת השופט ועל פיה  הוא יקבל החלטתו. הרצון הוא להגיע להסדר חוב אשר יאפשר לחייב לשלם תשלומים שנקבעו ואף ישאיר כספים למחיה. זוהי הדרך הטובה ביותר לסיים את התסבוכת במהלך של מספר שנים.

הסדר המוביל להפטר חובות

הסדר חוב נכון יחייב את החייב להצטמצם כספית לאורך התקופה כדי לחסל את החוב שנקבע. לאחר תשלום כל הכספים הוא יקבל הפטר חובות מבית המשפט ואז, לצאת לדרך חדשה עם חיים נורמאטיביים. בעל החוב עצמו ישמח לקבל חלק מהחוב ובתמורה לוותר על חלקו האחר. כך שני הצדדים יוצאים, איכשהוא נשכרים.

שירות מעורכי דין מומחים לחדלות פירעון חיפה

עורכת דין ענבל שטרן טל עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ, שיחות בגובה העיניים, שקיפות, יכולת ניהול מו"מ, ליווי ככל הנדרש ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן. היא תשרת בשמחה אחרים.

עורך דין חדלות פירעון בצפון

עורך דין חדלות פירעון בצפון מטפל בלקוחות אשר חייבים כספים לנושים במסגרת תהליך בהוצאה לפועל ואשר אינם מסוגלים לעמוד בהתחייבויותיהם. הסיבות לכך מגוונות ומגיעות בעיקר עקב מצב כלכלי, בריאותי ו/או נפשי קשה. כדי לנסות לפתור בעיות אלו עליהם להגיש בקשה לחדלות פירעון. זאת, על ידי עורך דין המפנה אותה לבית המשפט. עורכת דין ענבל שטרן טל עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רלוונטי.

עו"ד חדלות פירעון ושיקום כלכלי בצפון

עורך דין חדלות פירעון בצפון מגיש בקשה מנומקת המפרטת את הסיטואציה בה נתון לקוחו. לבקשה הוא מצרף מסמכים המעידים על מצבו הכלכלי הקשה והכוללים גם דיווח על הכנסותיו והוצאותיו. במידה ויש בידו תיעוד גם על מצב בריאות רופף או נפשי מורכב הוא יכול לצרף אף אותם. בית המשפט אמור להתחשב באלו ולקבוע סידור חדש ומתאים יותר להחזר החוב. יש לציין, כי גם לבעל החוב קיימת האפשרות לפנות לבית המשפט בבקשה דומה על מנת שיורה לחייב לשלם את חובו.  בכל מקרה, השופט ממנה צוות לבדיקת מצב  החייב ועל פי תוצאות הבדיקה הוא קובע החלטותיו. הרצון הוא לקבוע הסדר מתאים לתשלום חודשי לאורך שנים. כך יחזיר החייב את סכום החוב שנקבע, ובנוסף, יותיר לו סכום למחיה. זהו הסיכוי היחיד שמאפשר חיסול הסכסוך הכספי. בעל החוב, מצידו, יוותר על חלק מחובו בתמורה להצלת כספים אחרים.

הפטר חובות ויציאה לדרך חדשה

הפטר חובות מבית המשפט לאחר סיום תשלום החוב הינו המטרה המיוחלת. למענה יצטרך החייב לתכנן היטב את ההתנהלות הכספית ובעיקר לדאוג לא להחסיר תשלומים חודשיים. רק כך הוא יוכל להוריד את העול מעל כתפיו ולחזור לאורח חיים מסודר עם דאגות פחותות.

שירות מעורכי דין בעלי יכולות

עורכת דין ענבל שטרן טל עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ, שיחות מול הלקוח בגובה העיניים, שקיפות רבה, ניהול מו"מ, ליווי ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך שנים. היא תשמח להעמיד כישוריה לטובת אחרים.

שתפו את הפוסט

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

מאמרים נוספים

צרו קשר

× לחצו לייעוץ מקצועי
דילוג לתוכן